söndag 4 december 2011

Hennes bröst är utsugna & Jag har långa ben.

För att hälla salt i såren på den äldre med utsugna bröst,
utmattad av för lite sömn.. näst intill hjälplös
Var jag ut.. jag festade!

Jag bakade inte kakor.
Jag var sminkad, hade på mig högklackat, kammat hår, en smula "Dust it"
För att få en stänk volym & Läppglans i all ära.

Jag, Ida, Elin, Sandra M, systra mi, Gustav, Mange, Silverfisken, Fröjd, Johanna, D & hans vänner
var på Collage och sedan var vi 6 seglivade jävlar kvar som
envisades om att fortsätta vidare till Solidaritet.

Min charm på fyllan är oemotståndlig,
jag blev erbjuden jobb också! Jo, man tackar!


Det är inget minne blott att det blev en del igår..
Påmind när jag sitter här.. Halvskakig, påsar under ögonen och fötterna
ömmar.

men värt det, Jag vill göra om gårdagen! <3
nu nu nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar