torsdag 1 december 2011

Utkastad på Stureplan

I ett tidigare inlägg hyllade jag Sture..
Stureplan
Igår fyllde min vän Ida år och det skulle ju givet firas.

Klackarna styrde till Soap! blev ett riktigt pådrag.

Några glas senare kommer "min" vakt fram till mig och säger
lite försynt "min kollega tycker du är för full"
JAaaaa, det förstår jag. svarar jag glatt..
Han tittar på mig med frågande blick och fortsätter travande..
"Joo.. det betyder att du måste gå"
Jag nickar förstående & säger.. "Jag ska bara.. kom              med här".

Jag spatserar inte berättar för alla att jag blivit utslängd..
men innan jag har hunnit tala om det för alla och vi skrattat åt min idioti har
det hunnit gått ca 30 minuter..Tålamod, det får man ge han.

Lite Mcddonalds på det och sen tog jag och min Racoon oss hem

Fortfarande håller jag fast om vad jag sa! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar