onsdag 25 april 2012

Varför

DET HÄR HÄNDER INTE.


Mobil stulen sen i lördags..
Igår blev jag av med plånboken som jag lagt på bordet vi stod vid.


Killen med den svarta tröjan kommer fram och säger
"Jag hörde några tjejer sagt att dom slängt den på toaletten.."
Jag tackar och går dit.
Rätt, där låg den bland handservetterna.
Jag tar upp den.. Visakort..Idkort..SLkort & alla cash är borta.

Går tillbaka till killen och säger, hur såg dom ut!?
han vägrar berätta..

klockan 03 står jag där.
mina "vänner har gått.
Ingen telefon, inga pengar, absolut ingenting.. Jo min väska med mitt smink i som jag
krampaktigt håller i.

Jag står där och har ingen aning hur jag ska ta mig hem, eller få tag på någon.
Bartendern kommer ut, ger mig 100 kr i handen och betalar taxin. <3

Tack, tack tack tack tack!!


Saraita

1 kommentar:

  1. Dags att flytta hem min älskade lilla strul Sarita <3
    /Näst äldsta systern ;)

    SvaraRadera