torsdag 17 maj 2012

Va pigg man blir av BAJS!

Vaknar och ser vädret, bestämmer mig för att somna om. Gurgi gnyr och verkar angelägen att få komma ut, helst nyss.

Sambon är på väg ner så jag ber honom släppa ut Gurgi och Bimbo.

Ingen idé ens att försöka få med Giggs, han är en tonåring, ligger så länge någon annan är kvar i sängen å helst lite till.


Jag somnar om, vaknar av tassande tassar på golvet. Gurgi lägger sig i bädden på golvet.

Bimbo hoppar upp i sängen.

Vi somnar om.


Vaknar av att Gurgi kommer gåendes på mig, från mina ben upp på axeln.

Inte ovanligt, men doften som följer med... OVANLIG!!

Å fy fan va de lukta skit, vänder på lillmannen, lyfter svansen. De hade ja inte behövt gjort, bajs fylla rumpan. Rinnandes i pälsen. Mycket.

Lat som jag är, ringer jag ner, bönar och ber... Snälla locka ner Gurgi och spola av an.

Alla hundarna och jag ligger i sängen än, Gurgi lite blötare än Bimbo och jag pigg som en mygglarv.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar